snow

donderdag 2 februari 2012

KODAK

De vooruitgang, ontwikkeling en de nieuwe tijd. Als je die snelheid als bedrijf, hoe groot en gewichtig ook, niet bij kunt benen, ga je ten onder.

Photo © Han Vogel

6 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Tja een fotorolletje hebben we niet meer nodig, sinds alles digitaal gaat.
Fijne dag vandaag Han.

klaproos zei

tja...
door niet in te spelen op de markt:-)
wist jij dat zij de eerste waren met een digitale camera, en dat idee verkocht hebben en zo hun eigen ondergang in werking hebben gezet??

gerdaYD zei

Is het waar wat Klaproos schrijft? Dan is het inderdaad niet te verwonderen dat ze de boot misten, of liever het supersonisch vliegtuig wat de maatschappij tegenwoordig is...
Eén ding ben ik zeker: jij mist niéts, bij de pinken dat je bent bij elke nieuwe uitvinding of speeltje!

pieterbie zei

ik heb daar vorig jaar een goed boek over gelezen: "How The Mighty Fall". Ook wereldfirma's kunnen in diepe crisissen terecht komen. Enkele voorbeelden:
Motorola
IBM
Texas Instruments
The Scott Paper Company
...

merel zei

als je niet meegaat als bedrijf dan krijg je op de duur klappen

Rian zei

Ik vermoed dat ze de opkomst van digitale fotografie hebben onderschat. En wie dan niet investeert in de nieuwe technologie mist uiteindelijk de boot.