snow

maandag 25 juni 2012

Kusje


Photo © Han Vogel

9 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ik geef er je graag een , wat zeg ik wel tien terug.

pieterbie zei

Lekker!
Zou daar kunnen blijven van snoepen.

A van de Aa zei

Jeugdsentiment.
heb ik al jaren niet meer gezien.

Chantal zei

wat lief!

Marlou zei

En beeldschoonst!

(zie vorige reacties voor de reeks...)

En natuurlijk de groeten van Marlou

.

klaproos zei

ahhh

da's lief..

merel zei

een suikerzoet kusje

gerdaYD zei

Je hebt er weerom een knappe, minimalistische foto van gemaakt Han-o-Meester. Een ander zou deze snoepjes zonder nadenken in de mond stoppen, maar zo niet jij!
Ik hoop zo voor jou, uit heel mijn hart dat je dag even zoet zal mogen zijn broerkelief...

Albert y Mara zei

Ik mag geen snoepjes aannemen van vreemde mannen, zei mijn vader altijd! *wink, big smile*
Groetjes
Mara