snow

donderdag 12 juli 2012

Hondenweer

Het is hondenweer buiten, ik blijf binnen vandaag.

6 opmerkingen:

A van de Aa zei

Ik ben de deur al uit, maar had ook graag thuis gebleven.

klaproos zei

ja lekker hé han...
als je binnenzit:-)

Pieterbie zei

Groot gelijk!
Hopelijk snel beterschap.

gerdaYD zei

Op deze knappe foto heb jij dit kwakkelweertje héél goed in beeld gebracht broerkelief. Maar laat het niet te veel aan je hartje komen en haal dààr tenminste de zon binnen hé!

OT: de titel was ‘M. Stad zoekt zijn Moordenaar’ van Fritz Lang met Peter Lorre in de hoofdrol. Zo, nu heb ik eens een gat in je cultuur gedicht *wink, big smile*

Marjolijn. zei

Ja, het is echte prut Han.
Nu is het hier even droog, maar ik zie weer wat aankomen....dat is niet mooi meer.
Ik heb de boodschappen weer binnen, dus kan ik straks lekker mee de alpen in, daar is het wel zonnig en mooi.
Fijne dag vandaag.

Chantal zei

Hier is het vooral wisselvallig, van zon naar regen naar onweer