snow

woensdag 15 augustus 2012

Keren is beter!!!

8 opmerkingen:

pieterbie zei

Wat een grappige bezigheid.

Van grappig gesproken: wel degelijk de masters tafeltennis, hoor, dus keiharde sport. Alleen haalden de atleten een paar grapjes uit en ik was er als de pinken bij om dat vast te leggen. Nu, ze haalden hun grappen uit tijdens de kwartfinales, nadat de wedstrijd eigenlijk al zo goed als beslist was. Daarna in de halve finales en de finale was het terug dodelijke ernst.

Marjolijn. zei

Mooie draaidag vandaag Han.
Wel op je rust matrasje hé...!!
Het wordt een warme dag vandaag, dus lekker met de beentjes omhoog.

gerdaYD zei

Ooooo, ik ben zo blij dat jij blijkbaar terug fut én zin had om weer met me matrassen te keren broerkelief! En wat een grappig item heb je nu weer voor ons gevonden! Alleen weten we nooit bij jou of het een écht krantenartikel is of zo eentje die uit je PS-kunnen is geboren... *wink, big smile*

Chantal zei

Geweldige foto voor draaidag

Yvette zei

gekkerd

ik zie je overal verontschuldigen..was je ziek Han?
anders kom ik bloemen brengen hoor...

Marlou zei

Ha die Han!

Bijna terug in het zadel!!
Ben blij, dat je weer van je laat horen.
En blij, dat het iedere dag ietsjes beter met je gaat.

Rustig aan opbouwen!

Liefs, Marlou

.

A van de Aa zei

Ook een manier om het matras te draaien.

merel zei

die matras was ik vergeten, hier was het dan gisteren ook een feestdag , een dubbele feestdag want onze rode duivels hebben nog eens van het Nederlands elftal kunnen winnen