snow

dinsdag 26 november 2013

To Tattoo or Not to Tattoo

Oh, niet dat ik bang ben voor een prikje hoor (vandaag moet ik ook weer even bloed laten prikken), maar het idee dat je zo'n inkttekening permanent op je huid hebt, doet mij huiveren.
En denk nu niet dat alles écht is wat je op foto's en in tijdschriften ziet, je hebt tattoo plakplaatjes en photo shop kan óók wonderen verrichten.

Photo © Han Vogel

Wil je eens lezen hoe je zelf een tattoo kan zetten, lees dan dit uittreksel eens.

Photo © Han Vogel

om de PDF file te downloaden.


13 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Succes met het bloedprikken vandaag Han, en vooral een goede uitslag daarvan.
Nee, voor mij ook geen tattoo, al vind ik het bij sommige wel mooi.

fijne dag vandaag.

pieterbie zei

Heb ook geen schrik van een prikje, bloed afnemen doet mij niets.
Maar zo'n kunstwerk op mijn lichaam: neen, dankjewel.

Lutje zei

oh, ik ga mezelf ook tattoeren dan :o)

Sjoerd zei

Bang voor een prikje ben ik ook niet, maar om nu met zo'n tattoo mijn lichaam te ontsieren hoeft voor mij ook niet.

merel zei

ik hou het liever bij gewoon, een tattoe zelfs eentje die erop geplakt wordt, dat is niks voor mij

Succes straks met je prikje

John zei

Ik val hier dus buiten de boot. Mijn linkerarm zit helemaal vol namelijk :)

gerdaYD zei

Hopelijk is de uitslag van het bloed weer goed broerkelief en kan jij met een gerust hart de feestdagen tegemoet gaan!
Met of zonder tattoo, al dan niet echt of in PS *wink, big smile*

klaproos zei

;-) ach han... ik weet nu hoe het voelt, en ik denk dat bloedprikken pijnlijker is:-)

A van de Aa zei

Toegegven dat sommige tattoo echte kunstwerken zijn, hoef ik er niet een op mijn lichaam te hebben.

Mijnnikonenik zei

Ik heb het nog nooit overwogen. Stel je voor dat het je begint tee regeren en je kan het niet meer wegdoen, dan word ik pas gek.

willy zei

soms kan het wel mooi zijn, maar ik hoef er geen ..

in PS gaat het wel pijnloos..

succes met je "prikje"

groeten

Anoniem zei

Hallo,
Wanneer je overgaat tot het laten aanbrengen van dergelijk kunstwerk, zoals sommigen het zien, is dat een bewuste leuze. Of het nu permanent dan niet blijvend is, dat hangt natuurlijk af van de situatie, maar zeer zeker van de kostprijs. Tattoo's zijn immers niet goedkoop.

Renesmurf zei

Ik ben wel bang voor een prikje.
En ik vind tatoeages ook niet echt mooi.