snow

zondag 11 mei 2014

Wilhelmina

Ik heb iets met haar, maar daar over morgen meer.

12 opmerkingen:

Boerin zonder Naam zei

Ik heb in mijn jonge jaren ooit een ketting gekregen met een halve gulden munt van Wilhelmina; van mijn grootouders.

Marjolijn. zei

Je hebt haar in ieder geval bewaard, na de grote wissel van gulden naar euro..!
Dat zegt wel wat.
Fijne zondag vandaag.

gerdaYD zei

Nu heb jij mij toch wel nieuwsgierig gemaakt Han-o-Meester! Maar van dit knap werkstukje kan ik alvast genieten!
OT: ik weet dat jij geen groot schrijver bent dus ik verwacht geen uitgebreide reacties van jou. Maar jij weet het altijd weer te zeggen in mooie foto's en even mooie bewerkingen... én met die fijne hulp die je me altijd geeft, waarvoor dank!

Lutje zei

wilhelmina, ik zag de titel staan en dacht meteen aan mijn lievelingssnoepjes van nederland, is dit ook wat jij met dit hebt?

pieterbie zei

aha, ben benieuwd.

OT: ken die tool idd waarnaar je verwees, hoor. Maar voor die foto van Kings Wardrobe vond ik het eens leuk om het fisheye effect te behouden.

Sjoerd zei

Een halve gulden... Mooie foto Han.

John zei

Ik heb er weer niets mee. Sorry.

Lies zei

Even geduld dus, Han...
Lie(f)s.

klaproos zei

leuk han,
ik heb ook nog een paar munten liggen:-)
gaaf hé

merel zei

ben benieuwd wat dat is

A van de Aa zei

Ben benieuwd naar morgen.....

Renesmurf zei

Dat was nog eens geld he, duidelijk en niet zoeken.