snow

zondag 18 november 2012

Dennenappel

Photo © Han Vogel

11 opmerkingen:

gerdaYD zei

TOPPER! tekst en bewerking vormen een mooie geheel, een Han-o-Meester waardig!
OT: bedankt voor je reactie, jij bent zowat de enige die ook wat van mijn bewerkingen zegt... En fijne zondag gewenst broerkelief!

Marjolijn. zei

Dit is wel heel mooi Han.
Fijne zondag en geniet volop.

Lutje zei

het is maar hoe je het bekijkt. Ik zie een denneappel als warmte want hoeveel heb ik er vroeger niet geraapt om te stoken

Chantal zei

Heel mooi Han voor deze zondag

klaproos zei

prachtig gedicht han,
ik ken een plek daar liggen héle grote.....
héééééle grote:-)

A van de Aa zei

Ooit eentje op de bovenkamer gekregen, kan je vertellen da's nie leuk.

Anoniem zei

Hallo,
Vroeger in tijden van oorlog, gingen de armen dat soort appels in het bos zoeken, om er de kachel mee aan te maken, bij gebrek aan hout. Nu worden ze vaak gebruikt als kerstdecoratie, om de feesttafel te versieren, of zelfs als verzamelobject. Je hebt ze in alle soorten, formaten, kleurschakeringen en bovendien, ze kunnen heerlijk geuren. Toch eigenlijk een kanp staaltje ontwerp van moeder natuur.

Yvette zei

love them....en de eekhoorntjes maker er hier in de tuin vele soldaat

Suske. zei

wat het ook moge wezen, het is en blijft een mooi iets.

Marlou zei

Mooie combi, Han: het gedicht en de dennenappel.
Het is een sprookjesachtige vrucht eigenlijk...
Lekker voor de eekhoorntjes...

En ik houd van het dennengeurtje in het doucheschuim!

Groetjes van Marlou

.

pieterbie zei

leuke tekst en een heel mooie foto!